Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Ο Καμβάς Ενός Σακατεμένου Ονείρου.

Το όνειρο,
μου είπε πως για να ξυπνήσω 
από την πραγματικότητα που ζω,
πρέπει να δραπετεύσω απ'αυτήν 
όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. 

Άκου το ηλιοβασίλεμα.
Οι αχτίδες σου μιλούν.
Κι αν δεν μπορείς να τις ακούσεις
θα στις ζωγραφίσω.
Θα σου ζωγραφίσω με μαύρο,μπλε και κόκκινο
την αθλιότητα τούτου του κόσμου 
που μας καταστρέφει 
τα πιο όμορφα ηλιοβασιλέματα μας.

Γιατί,
με το να αγνοώ το πάθος μου,
- δεν βοηθάω ούτε εσάς,ούτε εμένα - 
μα αντίθετα,
προκαλώ 
μια σταδιακή και σίγουρη αυτοκτονία
στον εαυτό μου.

Θα γίνω η ερυθρελάτη 
που θα ριζώσει στον καμβά μου.
Τα φύλλα μου θα πέσουν στο έδαφος
και θα σας συναντήσω 
εκεί αδέρφια μου,
σε μια ριζωμένη,βαθιά στο χώμα,πολιτεία. 

Μην μου παίρνετε μακριά το όνειρό μου.
Σας παρακαλώ,μην το πυροβολείτε 
Μην...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου