Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Ξεχασμένη Προφητεία.

Θα σας καταστρέψω.
Αλήθεια.
Αλήθεια σας το λέω. 
Και δεν είναι μια υπόσχεση,
σαν εκείνο το "θα",το ελπιδοφόρο,
-των σκατο-πολιτικών και των δημοσιο-κάφρων-
Η υπόσχεση αυτή έχει εκπληρωθεί ήδη.
Μένει μόνο η ολοκλήρωση
για το τελικό στάδιο. 

Χείμαρρος θα γίνω και θα σας σκίσω τις ψυχές.
Αλήθεια.
Αλήθεια σας το λέω. 
Θα μετανιώσετε γι'αυτά που προκαλέσατε.
Στην κοινωνία,
στα παιδιά που δεν γελούν,
στην μάνα μου,στην αδερφή μου. 
Μα θα μετανιώσετε περισσότερο
για τα όνειρα που μου πήρατε μακριά.
Και μοιάζουν άπιαστα τώρα πια.

Μα ρε μπάσταρδοι,
αυτή η εκδίκηση θα είναι αναστρέψιμη.
Αλήθεια.
Αλήθεια σας το λέω. 
Θα σας απομακρύνω.
Θα με ξεχάσετε,
και στο τέλος,
έτσι ξαφνικά,
θα εμφανιστώ σαν τυφώνας σε ξεχασμένη πολιτεία. 

Η εκδίκηση μου θα πονέσει,
περισσότερο από τον απρόσμενο θάνατο των παιδιών σας.
Αλήθεια.
Αλήθεια σας το λέω.
Γιατί ελευθερία,θα είναι για μένα,
να γίνω αυτό που φοβάστε χρόνια τώρα. 
Αυτό θα είναι ελευθερία. 

Θα σας τσακίσω.
Αλήθεια.
Αλήθεια σας το λέω. 
Εμένα τα όνειρα μου,
δεν μπαίνουν στην φορμόλη.
Δε θα επιτρέψω να τα "μολύνεται"
με τα καθαρά,άρρωστα μυαλά σας.
Σας το υποσχέθηκα.
Την δύναμη που έχω
δεν μπορεί να την συλλάβει το σαθρό μυαλό σας.

Και σας το είχα πει αυτό.
Η θλίψη έχει - πάντα - χρώμα σκούρο μπλε.
Με κυριεύει.
Κυριαρχεί κ' γίνεται θηρίο μέσα μου.

Θα σας πνίξω.
Αλήθεια.
Αλήθεια σας το λέω.
Εγώ είμαι το νόημα.
Εγώ είμαι και η θάλασσα.
Και για μένα,
δεν υπάρχει μεγαλύτερη αναρχία
από την απόκτηση αυτών των ονείρων
που μου αρπάξατε μέσα απ'τη ζωή μου.
Γιατί τίποτα δεν είναι αρκετό,
να μου στερήσει την ελευθερία.

Να φοβάστε.
Αλήθεια.
Αλήθεια σας το λέω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου